
InfluencerMarketing
Influencer Marketing to branża, która wciąż się rozwija. Badania wskazują na to, że nasze decyzje zakupowe chętnie podejmujemy na podstawie rekomendacji osoby, której ufamy. Do ich grona zaliczają się między innymi twórcy internetowi, którzy skutecznie prowadzą zasięgowe kampanie marketingowe. Dobrze dobrany influencer pomoże budować zaufanie do marki, ale i wygeneruje sprzedaż.
Czym jest influencer marketing? To publikacje na blogach i kanałach YouTube oraz posty w social mediach (Facebook, Instagram, Twitter itp.).
BrandedContent
Jeśli szukasz atrakcyjnej dla odbiorców formy prezentacji marki, która nie będzie stanowić nachalnej reklamy, a zapewni odbiorcom wartości edukacyjne lub rozrywkowe, to branded content będzie idealnym rozwiązaniem. Ten typ działań pozwoli Ci na dotarcie do grupy docelowej i zaspokojenie ich potrzeb, co wpłynie na zbudowanie pozytywnego skojarzenie z marką.
Nie ma jednej recepty na włączenie branded content w kampanii reklamowej. Forma oraz metoda przekazu będzie zależała od grupy docelowej oraz jej potrzeb.


Content Marketing
Znasz stwierdzenie "Content is the king"? Mogłoby się wydawać, że ta dziedzina marketingu jest niezwykle prosta. Prawda jest jednak taka, że niewiele firm potrafi skutecznie z niej korzystać. Skuteczny content marketing nie tylko przyciągnie odbiorcę, ale i zatrzyma go na dłużej. Content to nie tylko wpisy na bloga. Zaliczamy do niego również publikacje eksperckie, video, infografiki, czy komiksy.
Dobrze dobrany content marketing za pomocą wypracowanej treści oraz z użyciem odpowiednich narzędzi pozwala dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej.
BlogiFirmowe
Prowadzenie bloga firmowego pozwala nie tylko dzielić się wiedzą, ale i zyskać darmową pozycję w wyszukiwarce Google. To świetna metoda na dotarcie do docelowej grupy odbiorców. Blog firmowy pozwala na budowanie interakcji, rozwiązywanie problemów odbiorców oraz wygodne przekazywanie informacji o produktach lub usługach.
Blog firmowy pozwala budować pozycję eksperta oraz zdobywać wiarygodność wśród obecnych i potencjalnych klientów.
